Урок №25 - 26 ( 25.05.2023)

Тема : Втупне заняття . Малювання волосся в сучасних техніках колорування. 

Урок №25 - 26.

ЛПР №1. Малювання сучасних способів колорування волосся різними техніками живопису: туш , акварель , олівець. 

Техніка живопису: малювання по акварелі
Робота з кольоровим олівцем по акварелі є корисним методом для додавання деталей.

Концепція створення малюнку олівцем, до якого ви потім додаєте акварельні фарби, є загальновживаним, але думка про малювання поверх висушеної акварелі деякі вважають "нечесним". Типу, коли ви почали працювати з фарбою, ви не зможете відкотитися на попередній етап. Це не так! Поділ між малюванням і живописом є штучним; це витвір мистецтва, який створюєте ви!

Гострий олівець є ідеальним інструментом для додавання дрібних деталей, для створення чіткого краю. Багатьом людям простіше контролювати напрямок і ширину лінії за допомогою олівця, ніж пензля. Утримування вашої руки на твердому олівці збільшує контроль над процесом.

Слідкуйте, щоб кінчик олівця був дуже гострим і не лінуйтеся зробити паузу, щоб заточити його. Обертайте його в пальцях, коли використовуєте, це допомагає зберегти його гострим. Якщо ви не любите точити олівці, почніть з півдюжини однакових і періодично міняйте їх.

У наведеному прикладі  працювали над акварельною картиною (після того, як вона висохла!), використовуючи темно-синій графітовий олівець. Зокрема, індиго з діапазону кольорів "Derwent", який має глибоку темноту земляність, відмінну від звичайних кольорових олівців. Він також є водорозчинним, тому дуже важливо було, щоб акварель була абсолютно сухою! Як ви бачите, це дозволило мені чітко висвітлювати краї і вводити тінь. Зверніть увагу, наприклад, як він видозмінює рот, створює тінь на мочці вуха, нижній частині коміра і виділяє край сорочки.


Техніка живопису: водорозчинний графіт/олівець
Ця навчальна робота була створена за допомогою водорозчинного графіту. 

Спершу були намальовані лінії, а потім використано змочений водою пензель, щоб перетворити частину графіту на фарбу.  Підхопили трохи кольору пензлем прямо з олівця, а також промалювали олівцем на ще мокрих ділянках паперу. Техніка така ж, як і у випадку з кольоровими олівцями, за винятком того, що ви працюєте тільки в сірих тонах.

Якщо ви будете використовувати на сухому папері водорозчинний графітовий олівець, він дасть такі ж результати, як і звичайний. Пройдіться по ньому пензлем з водою - і графіт перетвориться на сіру прозору фарбу, як акварель. Робота з нею на мокрому папері дає м'яку, широку лінію, яка розпливається по краях.

Водорозчинні графітові олівці мають різну ступінь твердості, в дерев'яному корпусі, або ж у формі паличок. Другий варіант має наступну перевагу - Вам не потрібно зупинятися, щоб заточити його. Просто відірвіть шматочок обгортки, щоб відкрити більше графіту. Також Ви можете заточувати графітову паличку за допомогою точилки, як звичайний олівець, або ще простіший метод - швидко загостріть її об папір.
Техніка мистецтва: гуаш та кольоровий олівець
Змішана техніка образотворчого мистецтва, що поєднує гуаш з кольоровим олівцем
Будучи непрозорим, шар фарби гуаш приховує будь-які позначки олівця під фарбою набагато краще, ніж акварель. Але ви можете працювати і поверх неї олівцями (графітними або кольоровими), навіть по ще вологій фарбі.

Як ви можете бачити на фрагментах картини, деталі, створені коричневим кольоровим олівцем по фарбі гуаш, варіюються. У деяких місцях він витіснив фарбу, але не залишив жодних відміток олівцем на папері. В інших місцях він перемістив фарбу і залишив коричневу лінію. (Обидва цих випадки можна назвати технікою сграффіто). Там, де фарба була сухою, кольоровий олівець залишив лінію на поверхні фарби. Таким чином, один олівець може створювати різні ефекти з фарбою.

 Розумію, фіолетовий - це не той колір, що асоціюється з гарним здоров'ям, і його застосування може здатися дивним вибором для малювання людської фігури. Але до кінця сеансу  використовували залишки фарби і не хотіли  братися за нову. Як не крути, але пурпурний краще, аніж зелений лимон, який можна побачити в районі плеча. Це безумовно нездорова блідість!  Спробували зосередитися саме на тоні, а не на відтінках, і потім використовували  олівець, щоб додати трохи виразності до форми фігури.


 А тепер перейдемо до малювання малюнків сучасного фарбування волосся.









Завдання : виконайте лабораторно - практичну роботу №1 : замалюйте будь-яку техніку фарбування волосся на альбомному аркуші . Фото роботи надішліть на електронну адресу.






Немає коментарів:

Дописати коментар

Урок №8 (07.10. 2022)

  Тема : Напрямки розвитку світової моди в галузі декоративної косметики. Урок №8  Властивості і використання декоративної косметики. Декора...